Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~como | użytkownik

imię i nazwiskoP.M adresgdansk zarejestrowany23.08.2006 @01:43:15 ostatnio na stronie26.09.2011 @12:44:36



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwwww.obsessionofcolours.com
digarty21 komentarze1644 posty na forum1

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~Itia    08.11.2006 @23:53:07
kontrast, jasne, prześwietlone okno.
~raczejnieznany    08.11.2006 @23:20:13
~KarolinaFurnal    08.11.2006 @18:27:48
Czuję się obserwowana- dziękuję. Do Twojej galerii też pozaglądam, masz ciekwe prace, tak trzymać
_______
w w w. k a r o l i n a f u r n a l . c o m
http://www.karolinafurnal.com
~REACTION    07.11.2006 @23:29:56
dzieki
~Marus16    07.11.2006 @22:56:54
Jeśli nie masz nic przeciwko to Cię poobserwuję , bo masz szalenie ciekawe zdjęcie , oby tak dalej.Świetne są.
_______
Dostałeś komentarz - masz szansę się odwdzięczyć.Z góry dzięki bardzo:P
~Marus16    07.11.2006 @22:48:53
heh dowartościowałem się w tym momencie , dostałem rewelacje od kogoś kto robi zdjęcia na wysokim poziomie , bardzo wysokim.Stylowe zdjęcia masz , dzieki za ocene.Pozdrawiam
_______
Dostałeś komentarz - masz szansę się odwdzięczyć.Z góry dzięki bardzo:P
~Loucos    07.11.2006 @22:37:25
Dziekuje !
_______
Carpe diem • http://loucos.deviantart.com/
~rulon    07.11.2006 @07:37:54
czuję sie pod lupa
_______
http://w-rulonie.com oficjalna strona
http://www.w-rulonie.blogspot.com - fotoblog i blog - świat widziany moimi oczami
~Qwak    05.11.2006 @18:16:20
Swietna galeria
_______
Wiem ze to dziwne ale uzywam pelnej skali ocen.
~spook    05.11.2006 @16:00:00
miałam też wersję b&w, ale sephia mi bardziej w klimat trafiała
thnx
~ras    05.11.2006 @14:22:15
dzięki za komentarz
_______
ZAPRASZAM DO MNIE - wystaczy kliknąć http://ras.digart.pl/digarty/

Zdjęcia zazwyczaj komentuję, jeśli są bez dodatkowego komentarza to są tak dobre albo tak złe...wynika to z samej oceny
~Bertesz    05.11.2006 @13:34:13
czy Wy w tym 3miescie rodzicie sie z aparatami??
_______
http://www.bertesz.pl -> FOTOBLOG
~mole    04.11.2006 @16:54:25
fajne zdjęcia, mają klimat a tego właśnie szukam
_______
. philosophie esprit http://philosophieesprit.wordpress.com
~jotwupe    03.11.2006 @18:43:09
_______
(," ) c(",c)
~xan89    03.11.2006 @13:26:30
dzięki śliczne
_______
|||||||||||||||||||||||||26% Trwa ładowanie opisu.
^sandiego    03.11.2006 @12:36:06
~Fau    01.11.2006 @17:08:08
dzięki
~jaceko    14.10.2006 @12:45:06
dzięki
~lukaszmarciniak    10.10.2006 @08:07:29
dzieki
~akiraseven    09.10.2006 @21:51:43
fajna galeria...dodam do obserwowanych i wk rótce wróce
~palarek    09.10.2006 @11:26:33
dzieki
~bvq    07.10.2006 @15:22:23
dzieki........
~m8    07.10.2006 @14:56:34
O, witam gdanszczanina Dzieki za komentarz
~Nini    07.10.2006 @14:17:05
dzięki
_______
.
~lukaszmarciniak    07.10.2006 @01:59:34
dzieki
Poprzednia strona 1 ... 4 5 6 7 8 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt